Recenzie: Animale binevenite de Pet Kehret

Animale Bun venit: A Life of Reading, Writing and Rescue de Peg Kehret este o colecție de povești despre animalele din viața autorului. Când Kehret și soțul ei s -au mutat într -o cabină de bușteni, lângă Mt. Rainier, în statul Washington, încerca să găsească un loc liniștit pentru a scrie. O iubită de animale pe tot parcursul vieții, a iubit abundența vieții sălbatice în curtea ei și a avut proprietatea ei desemnată ca un sanctuar pentru animale sălbatice. Având în vedere că pisicile fără stăpân din zonă nu pot citi, casa ei a devenit, în cele din urmă, un refugiu sigur pentru pisicile fără stăpân.

De la o pisică mamă și pisoiul ei salvat după ce a fost împușcat cu o armă de peleți până la un urs negru care trăiește pe veranda ei, Kehret împărtășește bucuriile salvării și îngrijirii animalelor. De asemenea, ea scrie despre inima de a pierde Pete, pisica de adăpost care a fost coautor trei dintre cărțile ei. Când soțul ei de 48 de ani a murit în urma unui atac de cord, Kehret a găsit confort în deschiderea casei sale pentru a adopta pisici.

Această carte este scrisă din inimă, în timp ce furnizează o mulțime de fapte interesante despre animale. Se adresează tinerilor cititori cu vârste cuprinse între 10 ani și este un instrument grozav pentru învățarea copiilor despre bucuriile și responsabilitățile îngrijirii animalelor. Fiecare capitol este dedicat unui animal.

Capitolul meu preferat a fost cel intitulat „Breaking My Own Rule”, în care autorul adoptă pisica ei de 13 ani Purrlie, în vârstă de 13 ani, tortie prezentată cu Kehret pe copertă. Da, mi-a plăcut capitolul pentru că Purrlie este o tortie, dar mi-a plăcut și pentru că orice persoană care adoptă o pisică de 13 ani cu probleme multiple de sănătate este un erou în cartea mea.

Cartea citește ca o conversație cu un prieten. Această memorie fermecătoare a unei vieți de compasiune de către un iubitor de animale chintesențial este o comoară pentru iubitorii de pisici și iubitorii de animale de toate vârstele.

Peg Kehret i -a plăcut întotdeauna să scrie. În copilărie, ea voia să fie scriitoare sau medic veterinar. Acum include animale în multe cărți și, atunci când nu scrie, ajută grupurile de salvare a animalelor. Cărțile lui Peg au câștigat mult mai mult de Fifty State Young Reader Awards. Pentru o mulțime de informații, vă rugăm să vizitați Pegkehret.com.

Această carte mi -a fost trimisă de editor. Primirea copiei gratuite nu a influențat recenzia mea.

Regele Ingrid

S-ar putea sa-ti placa si: